SthlmJulia

Alla inlägg under mars 2010

Av Julia - 17 mars 2010 16:16

Ska dra med elli och linnea till stan och äta sallad snart bilder kommer senare ;)


någon som vill va med oss senare ikväll messa då :P



ÄLSKAR LÅTEN! :D




Av Julia - 17 mars 2010 11:42

Jag och emilia har varit vid city godis och sitter och eeeter godis nu då sen blir idrott </3


Linnea a sov här i natt också, så va jag med henne i går kväll på träningen och sånt med  ;P


ska dra tbx till skolan nu så jag blogar mer sen PoK sthlmjulia!

Av Julia - 16 mars 2010 16:13

.....Även dagen efter! :P


  

men nu har jag hunnit ändra mig och undrar nu vrf i helvete jag satte i mig det där!   

Av Julia - 16 mars 2010 15:33

Kom precis hem från en lång men slapp dag i skolan då ;)


No - TRÅÅÅKIGT!

spanska - ganska slappt endå.

So - Slappt, bara skriva lite,

lunch- stan sen dra till ishallen.

idrott- skridskor.

matte-slappt

EA- BIIIILD = slaaaappt!


Nu vet jag inte vad jag ska göra mer än läsa min nya Frida som kom idag :P

ngn som känner för att va? q:

Nu eller imorgon kanske? (:

Av Julia - 16 mars 2010 12:30

....att kissies läppar e typ ojämna??


kolla här:

  

så mkt e den ju inte tagen i sidprofil eller??

jag som trodde "eva&adam kliniken va såååå bra?

Av Julia - 15 mars 2010 20:21

Har varit med linnea elli och adde ikväll då (: vi va på godis huset och jag köpte inget *STOLT* sen drog vi hem till mig och smällde lite smällare på vägen.


annars gjorde vi inte så mkt dårå och alla drog vid åtta :D


visst har jag varit duktig att blogga idag? haha


PoK SthlmJulia <3

Av Julia - 15 mars 2010 19:45

Det har varit klagomål på att det är för få invandrare på tv, så nu ska man sända Efterlyst flera gånger i veckan. ;)


hahah vad tkr ni xP

Av Julia - 15 mars 2010 16:57

Nu har jag varit och ätit en hawai m kebabsås och har ångrat mig och undrat vrf i helvete jag åt det där för och tyckt att det va as gott samtidigt!


jag tkr jag har varit duktigt och bloggat idag eller hur!?

det blir två till inlägg som e tidsinställda senare också ;P


Mamma har installerat en kortläsare till mina dator också jag det e as lätt att ladda över bilder nu också så förvänta er en aktiv Julia sen :P


PoK SthlmJulia

Presentation


bor i nynäshamn e hos pappa i åkersberga 6 dagar i månaen och längre på lov, läs inläggen så får ni veta mer ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards