SthlmJulia

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Julia - 3 mars 2010 20:07

Har varit ute lite med ellinor ikväll.

Vi va på stan och östenssons sen drog vi till mc donald och elli åt lite och jag drack "vatten" , sen va vi inne på godishuset där elli lyckades välta en tuggummi låda och ägaren sa att hon skulle plocka upp den men han drev med henne xP

sen påvägen hem tog vi en sån där blockerat bumlingskylt ( om ni fattar ) och släpade bort lite och stälte på vägen xD

Elli lyckades göra massa kul asså hon halkade precis utanför mc donalds och ramlade i snön sen när vi gick ut igen så ramalde hon igen nästan under en bil med folk i xD

så va det ju det på citygodis och så spillde hon vatten över hela sig på mcdonalds också haha :D


  


Av Julia - 3 mars 2010 17:11

   

Felvända jag vet men jag orka barar inte vända dem!  

Av Julia - 3 mars 2010 16:21

Här kommer lite fler bilder då :)


Söndag:

Det kom en katt som va jätte kelig och gosade den va as söt :)

  


Städerskan va as duktig men hon kunde ingen engelska:

 

Vi drog in till Marinan(centrumet) och åt lunch och kollade runt lite senare:

   

deras pommes e så sjuuukt goda!

   

Sen drog vi hem och lämnade det vi hade köpt och tog på oss varmare kläder inför kvällen:

    


mat time!:

    

En as god drink med färsk frukt och inget vatten eller någon is ;)

  

As god spagetti och köttfärssås :P godare än svensk :)

  

Utsikten från vårat bort, vi sitter ute :)  

Facelook of the night.

  

Look of the night.

Sen gick vi till ett super market och handlade lite dricka och chips som ni får se vad vi gjorde med sen :)

    


Av Julia - 3 mars 2010 14:58

Sitter hemma hos Barkis nu ska va här tills hon ska träna då! ;P


Sen vet jag inte vad jag ska göra riktigt får väll hitta på nått kul ;) göra några par örhängen med  mitt pysselsätt eller nått (A)


 

Av Julia - 3 mars 2010 11:40

....Vad folk tror/tycker om mig blir man mörkrädd.

Presentation


bor i nynäshamn e hos pappa i åkersberga 6 dagar i månaen och längre på lov, läs inläggen så får ni veta mer ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards