SthlmJulia

Alla inlägg under november 2010

Av Julia - 7 november 2010 20:30

I fredags så va vi ute med Vanessas hundar i typ 1½ h säg att jag e duktig!!!

sen så fick vi åka i världens fart till bussen för att hinna med den för Vanessas pappa hade glömt tiden.

Sen på kvällen när vi kom till Motala så stod Linnea B&A och väntade på oss så gick vi till hemmakväll och hyrde film gick hem till mig och kollade på den och så satt vi och pratade ett tag också ;P

Sen igår så chillade jag och Vanessa på dagen och vid fem drog vi och åt kebab och sen gick vi hem och fixade oss inför kvällen sen kom Elli vid halv åtta och så gick vi till gropen och efter att ha varit där ett tag drog vi hem till mig för alla frös typ ;)

Elli satte sig vid datan och Jesper la sig på vanessas madrass jag daniel och fågel låg i min säng :P

sen fick jag och daniel va själva i mitt rum ett tag också :P (a'

(Vad som hände då e inte barntillåtet eller släkt tillåtet haha :P )


Nu ska jag snart gå och lägga mig för imorgon e det ju skola då :(:(


/Juliah


  



Av Julia - 5 november 2010 14:25

Heeej :D


Förra helgen va jag hos pappa och på lördagen va vi vid Globen och åkte upp i den där kulan (sky view) och utsikten va verkligen otrolig!! :P

efter dt åt vi Sushi också ( har hittat mitt absoluta nya favvo ställe!!)


I måndags så kom mormor och hämtade mig så åkte vi till min Moster och mina kusiner och va där på dagen åt där och åkte hem till mormor och morfar vid typ åtta.

Sen i onsdags så va vi (jag mormor och moster) på Heron city och jag åt grekisk mat och så såg vi filmen "i rymden finns inga känslor" sjukt bra film!!   


Igår så va jag Vanessa och Robin i stan och jag köpte en svart hoodie och örhängen Vanessa ingenting och Robin strumpor och skor ( vi sprang runt i typ 5-6 affärer innan han hittare några skor!)

Sen kollade vi på filmen "Due Date" den va också sjukt bra och as rolig ! ;)

Inatt sov jag hos vanessa och snart ska vi åka till bussen som går till Motala och ikväll kommer några tjejer hem till oss och vi ska väll hitta på ngt roligt ;)


/SthlmJulia


   

Presentation


bor i nynäshamn e hos pappa i åkersberga 6 dagar i månaen och längre på lov, läs inläggen så får ni veta mer ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards