SthlmJulia

Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Julia - 27 mars 2010 19:00

Gissa vad jag hittade på ERICS BLOGG!!


Jo fyra bilder som jag e med på!

Okej lite coolt kanske det e, men att jag ser ut som ett jävla freak gör inte saken bättre säger jag bara!


kolla här:


         haha linnea och kristina inringade jadå (: Elli e med i höger nederhörn också ni! Kolla vad långt fram vi stod jämfört med dem! ( Okej jag stod på bästa platsen som gick att få men endå!)

Av Julia - 27 mars 2010 18:34

Eric va bäst!

Så jävla kul va det asså!

Men jag fick ju typ stå själv hela tiden , Tack så mkt linnea och kristina!

Elli lyckades ta sig as långt fram till mig typ innan eric kom så jag hade lite sällskap i typ 15 minuter iaf (:

Sen så va det typ as kul med tanke på att jag hade BÄSTA platsen längst fram i mitten så hur långt eric än backade så kunde jag ta på honom <3 misstolka inte det där, fast jag kunde ju ha tagit "där" också om jag hade känt för det haha ;)


Men iaf så såg jag typ när han åkte ner i hissen med typ 4 st jävla livvakter eller nått! sen så gick han på scen 3 minuter efter och typ sjöng Sleepless och Manboy sakta verisionen typ sen va det singering och jag tog typ tag i elli och sprang åt helvete mot kön och ställde mig med Linnea och Kristina då (:

Nu har jag två man boy skivor xD


Det kmr bilder senare iaf pallar inte lägga in dem nu! (:

Av Julia - 27 mars 2010 10:25

Look vad jag fixade innan jag gick och la mig (:

Glad att jag gjorde såh !


Smink: check!

  Kläder : Check!  

Presentation


bor i nynäshamn e hos pappa i åkersberga 6 dagar i månaen och längre på lov, läs inläggen så får ni veta mer ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards