SthlmJulia

Alla inlägg den 21 mars 2010

hah

Av Julia - 21 mars 2010 21:04

nu e jag uppe i 30 besökare haha hur lite som helst men e stolt iaf så jag ska länga Sarah som tack ;D

BESÖK HENNE! :D

Av Julia - 21 mars 2010 20:35

Gaah  nu e jag skapligt hes och har sett livet passera i revy ;) xD

Nej men eric va hur SJUKT bra som helst! han sjöng 3 låtar:

*Manboy sakta verision

*sleeples

*Manboy  Vanlig verision, han skulle inte ha sjungt den men han gjorde det bara för att vi skrek så mkt!


Sen va typ Pernilla whalgren där och ngn Neo ingen aning om vem det e mer än att han har varit med i melodifestivalen!

Bilderna e i fel ordning börja nerifrån ;)


Singerad Manboy skiva.

   

Så nära!

         

Alla började skrika så han tog på den igen sen xD så jävla het!

 

OTROLOGT STOLT FOTOGRAF!

 

sötsötsötsötsötsötsöt!!

 

">There's no halo round my head no" !

 

Pernilla.

Dem kastade ut gratis bilar påsar i publiken jag fick tag på 4 st (A)

   

Neo ngn!

  

Jessica eller nått tror jag hon hette vi satt ner när hon sjöng T.O.M

Av Julia - 21 mars 2010 10:56

NU ÅKER JAG!!!!!! ÅÅH NU KMR JAG DÖ AN LÄNGTAN! MEN DÅ FÅR AG INTE SE ERIC SÅ JAG TYGLAR MIG NOG MEN VAFAN NU E JAG TAGGGAAAAAD!!


som sagt jag ska åka och se ERIC SAADE ni på så bye bitches!

Presentation


bor i nynäshamn e hos pappa i åkersberga 6 dagar i månaen och längre på lov, läs inläggen så får ni veta mer ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards