SthlmJulia

Alla inlägg under maj 2010

Av Julia - 31 maj 2010 19:44

Ikväll har jag varit med Linnea B, A ocyh Emma! ;)

Kuligt vardet!

Nu ska jag läsa lite till fucking so provet imorgon! ( jag kan ingenting eftersom man inte lär sig ngt på brittmaris lektioner , Sponsra en kamera till klassrummet ngn? )

 Hörs imorgon eller senare kram Julia! <3

Av Julia - 31 maj 2010 14:10

Här kommer lite bilder från i helgen! ;)


Utsikt:

  taco rulle!:   Little miss me:   funderrar på att köpa va tkr ni?     

<3

  sushiiii <3       snygg va??  

Av Julia - 30 maj 2010 13:33

Nu ska jag precis åka så vi får höras när jag kommer hem!

Kram Juliaa <3


  

Av Julia - 30 maj 2010 10:31

Här är det klarblå himmel, Jag bara väntar till solen kommer till våran balkong!  

Idag ska jag åka hem ifrån underbara sthlm! :(

Jag och pappa ska äta sushi till lunch på Söder nnan jag ska med bussen också! Sooo SthlmJuliaa style!


jaja nu ska jag fxa mitt rum lite som redan e nerstökat! :P

Av Julia - 29 maj 2010 22:34

Ikväll har jag kollat lite på sommarkrysset och på eurovision songvontset och ätit glass m färska jordgubbar!

Fyfan vad jag har garvat åt alla värdelösa bidrag asså!

Nu ska jag sova så godnatt alla bloggläsare! <3

Av Julia - 29 maj 2010 17:24

Kom precis hem från stan nu då!

Har gått på västerlånggatan och ätit på taco bar där, lämnade även tbx mina sönder skor.

Sen har jag köpt mammas morsdags present, Ett par 3/4 byxor,jordgubbar (färska as goda!) och lite annan hemligt! ;)

Nu ska jag bara chilla för jag har gått så sjukt långt!

Kram SthlmJulia! <3´


  

Av Julia - 29 maj 2010 11:19

Om några minuter ska jag och pappa åka in till stan och byta min sönder skor och köpa lite kläder!

Kul som vanligt jaoo! ;)


Hörs senare kram SthlmJulia

Av Julia - 28 maj 2010 20:38

Siter i underbara sthlm just nu!

Älskar den här staden asså, Allt gamla stan söder ja allt! :)

Bussresan gick sakta och va allmänt tråkigt men skit samma det e lungt värt det endå.

När jag kom hit 30 minuer försenad ( J*vla F**t kö hev*te ) så fick jag as god mat av lena som bestod av Pasta M Currysås m räkor!  


Aja nu ska jag va social hörs imorgon eller senare ikväll Kram SthlmJulia! <3

Presentation


bor i nynäshamn e hos pappa i åkersberga 6 dagar i månaen och längre på lov, läs inläggen så får ni veta mer ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards