SthlmJulia

Alla inlägg under september 2010

Av Julia - 26 september 2010 21:01

    


yeeey :D



Av Julia - 25 september 2010 10:26

Krsitoffer e en dum jävla knarkare ( inget uttryck utan dt e sant ) så gjorde slut med honom så snabbt jag kunde ;)


Idag ska jag och pappa  in till tegnergatan och kolla på skor till mig!

 *Hoppas Hoppas*

Dem passar kmr slå ngn annars! :)

Sen kanske vi ska äta sushi också as Usuall :D

Men nu ska jag duscha och fixa mig hörs kanske sen ;)


/ SthlmJulia


  

Gammal bild som passar vädret just nu ;)

:D

Av Julia - 16 september 2010 14:35

Hej Bloggen! :)


Idag har jag varit i skolan och på vårdcentralen också ;D

Senare ska jag vara med Bästis Ellinor, Vi ska väll göra ngt kul som vanligt   

Jag LÄÄÄNGTAAAAARRR tills imorgon för då kommer Kristoffer älskling hit och ska stanna här tills på söndag och Elli ska vara med oss imorgon, KAn inte tiden gå snabbare??


/ Juliah



Av Julia - 12 september 2010 11:19

I helgen har jag Varit i sthlm då! :D

Igår va jag med Vanessa bby i Gamla stan och gick på bio , Grown Ups blev dt den va riktigt bra ;)

Sen gick vi runt lite på stan hon köpte lita kläder och så ochjag köpte 3 par trosor   


Nu ska jag duscha och sånt sen blir dt tbx till Mooootala igen då "Klickar på ogilla knappen"



Tänkte passa på att slänga in en extramt bra låt också :)


Demarco-Standing Soldier <33



/ SthlmJulia

Av Julia - 8 september 2010 07:18

Hej bloggen!


Tänkte slänga in ett inlägg bara för att nu ;)

I helgen som Linnea A över här mellan fredag och lördag och kristoffer ( som också e min kille :D:D:D ) mellan lördag och söndag mys vardet såklart   


Igår på iddrotten körde vi ngt som kallas timglaset och det va så fucking jävla jobbigt!! + att idrottsläraren va på mig hela tiden för att jag inte orkade :(


Nu ska jag fixa mig till skolan blääääää .


/Julia

Presentation


bor i nynäshamn e hos pappa i åkersberga 6 dagar i månaen och längre på lov, läs inläggen så får ni veta mer ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards