SthlmJulia

Alla inlägg under juni 2010

Av Julia - 29 juni 2010 17:48

Kommentar till Hugorosas! ;P
GRATTIS 'STHLMJULIA'' DU HAR VUNNIT TÄVLINGEN .
MAILA MIG SÅ FORT DU SER DETTA , MAILEN HITTAR DU PÅ BLOGGEN.

HA DET BRA //HUGO

av Hugo Igår kl 22:54
Ni tyckte väll det va riktigt kul att skriva den där kommentaren va??
1. Ni som skrev den SKAFFA ETT LIV,
2.man kan kolla upp IP, och jag tror inte att HUGO ROSAS skulle sätta sin fot i en sån skitstad som Motala och skriva en kommentar i min blogg att jag har vunnit, eller har jag fel?!
3. Tror ni jag skriker "Yes jag har vunnit" och hoppar runt när jag vet att jag hade glömt kommentera att jag e med i tävlingen på hans blogg??
Ne så ni kan ju kolla lite fakta innan ni försöker på nytt ;)
Av Julia - 28 juni 2010 17:28

Så då tänker jag inte sösa tid på at blogga ni kan läsa allt vi gör på hennes blogg!! HÄR

Av Julia - 27 juni 2010 16:36

Idag har jag solat, Pratat i telefon med Robin 1 1 timme , varit och handlat och typ slappat/kollat på tv :D

Av Julia - 26 juni 2010 21:56

Just nu sitter jag och kollar på House of Wax på sexan! ;)

Ngn som vet om den e bra??


/ Julia


  

fast det e inte lika kul som att titta med Elli och Vanessa haha :P 

Av Julia - 26 juni 2010 19:34

...Med denice som jag ska vara med hela måndag-torsdag! ;) <33


  

Av Julia - 26 juni 2010 16:25

Jag har bara varit och handlat på ica nära och gjort+ätit as god pastasallad! ;)

och nu sitter jag och äter jordgubbar m socker!    

aja nu ska jag göra annat ;)

bilder kmr på fredag för då kmr mamma till sthlm med kortintaget! ;) 

Av Julia - 25 juni 2010 19:28

Nu har jag grillat ( as god entrecote pommes och aubergine ) och nu ska jag kolla på simpsons och kanske äta chokladdoppade jordgubbar :D


hörs imorgon // SthlmJulia

Av Julia - 25 juni 2010 15:19

idag har jag solat på en fet gräsmatta utanför vårat köksfönster ( gissa ngn som hoppade ut genom fönstret)   

sen så gick vi och köpte jordgubbar och efter det drog vi till badet tio minuter från lägenheten här och solade ;)

Sen åt vi ostoskink & grekisk sallad till lunch! ;)

Sen kom alla fucking moln hit och då drog vi hem och nu sitter jag här och dunkar Svennebanan remix ;)



Presentation


bor i nynäshamn e hos pappa i åkersberga 6 dagar i månaen och längre på lov, läs inläggen så får ni veta mer ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards