SthlmJulia

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2010

Lite bilder från början av året :) Januari-Mars

Av Julia - 21 oktober 2010 16:16

Januari:


  

Min första header :)

  

Min fjortispersisod började komma lite.

    

Jag använde camen till att ta bilder för jag orkade inte föra över från kameran till datan , Kvaliten?? det sket väll jag i man såg ju endå vad jag köpte ?? :P



 

Februari:

 

  

Jag tröttnade på att bli kallad fjortis och la ut den här bilden för att visa att det där va fjortisar inte jag! ;)

  

Började använda taaz och redigera bilder på mig själv.

 

      

Hade tjej kväll typ.

 

    

Taggade inför tunisien :D

 

  

Började gilla eric saade .

 

  

Började knarka radiokanalen the voice 105.9 sthlm ;)

Kmr aldrig lyckas bli ren.

 

Mars:

 

  

Sura björnar va min droooog! :)

 

    

Bakade ganska misslyckade cupcakes (a'

 

      

skämmde ut mig på en eric saade konsert, men kul som fan hade jag iaf ;D

dem två sista bildrna hamnade på han blogg gissa ngn som typ dog :P

 

      

Såg eric i segeltorp köade i 3h och stod självklart längst fram ;)

 

            

Jag och pappa va i tunisien :) <3

 

      

Jag ellinor och linnea lekte i snön i varamon (a'

 

 

/ Juliah

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 12 mars 2012 20:13

Av Julia - 12 mars 2012 20:13

Av Julia - 1 mars 2011 22:30

Tjaa bloggen! fett länge sen ja bloggade ja vet      men idag så vaknade jag och Vanessa vid aa typ 11 tror jah ? åt frukost ja duschade satt vid datan sen dunka vi musik och fixade oss, Vi skulle ha träffat Emelie,Sara,Perry(Per) och några...

Av Julia - 24 januari 2011 18:42

´hej alla :) Igår skjutsade pappa hem mig från honom och sen satt ja vid datan ett tag och kände att ja ville ha thaimat, precis då as lägligt frågar denice om vi ska göra ngt så jag sa att vi skulle äta thaimat :D så hon kom hit efter att h...

Av Julia - 31 december 2010 11:16

Själv ska jag vara hos A&A hela nyår och sova där och smälla massa raketer yeyy :D   men nu har jag inte tid att blogga mer för ska fixa mig och sånt :D   /julia   ...

Presentation


bor i nynäshamn e hos pappa i åkersberga 6 dagar i månaen och längre på lov, läs inläggen så får ni veta mer ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards