SthlmJulia

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Julia - 9 mars 2010 20:18

nu har jah precis kommit hem från varamon med Linnea och Elli,,

vi hoppade från bryggan ner i snön as kul asså!


så ringde vi till robin och drev med han och matte haha    



 

mina ben och skor när jag hoppar (:

   

jag hoppade och fastande i snön och då skulle elli hoppa precis brevid mig jag trodde jag skulle dö eller nått :P

jag precis innan jag landar i snön :) tkr den blev riktigt fin faktiskt :D

 

jag och elli <3

  Jag och bark ( bjöörwkeeyy )  <3  

ellinor la sig i snön när hon pratade med matte om lite saker haha (A)  

smileysen säger allt! xD vi drev med honom lite haha 

Av Julia - 9 mars 2010 16:00

aa här kommer lite av bilderna som e kvar jag har blandat ihop dagarna lite ;)


baksidan när det e sol  och himmelen nedanför :P    

en as söt kattunge men dan va skygg och ville inte ha några chips heller :P

 

jag vid polen ;)  

 

solglasögon örhängen skydd och världens godaste fanta world "Piña colada"

   

 jag som matar katterna med chips. man ser påsen i hörnet :P    utsikt från våran balkong av resten av hotellet, sen va det lite bakom det också.  

tunisisk nougat som smakade socker typ (;

 


 


Presentation


bor i nynäshamn e hos pappa i åkersberga 6 dagar i månaen och längre på lov, läs inläggen så får ni veta mer ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards