SthlmJulia

Alla inlägg under oktober 2010

Av Julia - 25 oktober 2010 17:29

Var ett tag sen nu :


BlondinBella om 15år?  nej vänta hon ser ju ut såhär nu(thihi) :  


  

asså kanske inte hemskaste bilden men tkr hon ser minst 10 år äldre ut än nu på bilden ;)

Av Julia - 21 oktober 2010 16:16

Januari:


  

Min första header :)

  

Min fjortispersisod började komma lite.

    

Jag använde camen till att ta bilder för jag orkade inte föra över från kameran till datan , Kvaliten?? det sket väll jag i man såg ju endå vad jag köpte ?? :P



 

Februari:

 

  

Jag tröttnade på att bli kallad fjortis och la ut den här bilden för att visa att det där va fjortisar inte jag! ;)

  

Började använda taaz och redigera bilder på mig själv.

 

      

Hade tjej kväll typ.

 

    

Taggade inför tunisien :D

 

  

Började gilla eric saade .

 

  

Började knarka radiokanalen the voice 105.9 sthlm ;)

Kmr aldrig lyckas bli ren.

 

Mars:

 

  

Sura björnar va min droooog! :)

 

    

Bakade ganska misslyckade cupcakes (a'

 

      

skämmde ut mig på en eric saade konsert, men kul som fan hade jag iaf ;D

dem två sista bildrna hamnade på han blogg gissa ngn som typ dog :P

 

      

Såg eric i segeltorp köade i 3h och stod självklart längst fram ;)

 

            

Jag och pappa va i tunisien :) <3

 

      

Jag ellinor och linnea lekte i snön i varamon (a'

 

 

/ Juliah

 

 

Av Julia - 19 oktober 2010 14:56


Så e dt </3

Av Julia - 15 oktober 2010 20:44

Igår så gjorde jag vad? :

*Gick upp 8 och åt frukost,

*Dunkade musik och valde kläder ( ÅÅÅNGEEEST )

*Fixade smink och packade väskan,

*Åkte buss i 4 h från Motala med mamma 

*Kom till älskade Sthlm vid halv 4   

*Träffade A och hennes mamma och lille bror(sååå sööt) alltid lika kul åh träffa dem :) <3

*Gick på båten (Cinderella)

*Fixade mig mer och gick ner och åt buffe :)

*Shoppade i taxfreen (ooops 600kr hejdå )   

*Drack två frinkar i baren :) (alkoholfria)

*Gick och la oss :)

*Vaknade klockan ett med panik ångest för båten gungade och trodde jag skulle dö haha

 

 

Idag då? :

*Gick upp och åt frukost klockan åtta *gäsp*

*Gick tbx till hytten och sov till klockan ett

*gick i taxfreen igen utan att köpa ngt den här gngen (Duktigt va?) :D

*Packade ner allt jag hade packat upp och gick av båten ;)

*Sa hejdå till mamma som va tvungen att åka tbx till Motala

*Åkte till åkersberga med pappa

 

Och nu sitter jag här och bloggar ;)

 

/SthlmJulia

 

 

 

I Like you <3

Every minute, every second and every hour iyiyiyi miss you <3



  

Gammal bild ;)


Texten har damp ;)



Av Julia - 9 oktober 2010 14:59

Tjoo :)


Sitter hos Linnea nu vi har precis varit på stan och kollat lite ;)

Jag köpte ett linne på rea för 50:- och en tröja för 199:-

Nu sitter vi vid datan typ och vid fem ska jag hem och äta för vi får en gäst.

Men nu ska jag va social med bark igen ;)


/Julia


Av Julia - 4 oktober 2010 11:12

Hej alla :)


Just nu sitter jag i Soffan och kollar på något värdelöst program på tv ;)

Mamma kom hem med en cesar sallad från mc förut , e det bara jah som älskar deras sallad ?


Aja nu ska jah fortsätta försöka fördriva tiden :)


/ Juliah


  

Jag e inte lite avis på pappa som e i Tunisien nu!! :)

Av Julia - 2 oktober 2010 21:26

händer inte så mkt här har shoppat lite i veckan bara ;D



Bara för att jag älskar den iriterande lilla oranga saken :D

Presentation


bor i nynäshamn e hos pappa i åkersberga 6 dagar i månaen och längre på lov, läs inläggen så får ni veta mer ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards