SthlmJulia

Alla inlägg under februari 2010

Av Julia - 28 februari 2010 20:25

ni kallar mig fjortis?! xD

Men har man mer än ett lager mascara och lite foundation så e man juh tydligen fjortis här! lr? :P


Detta e fjortisar ↓ och jag ser inte(!) ut sådär?!!


  

Av Julia - 28 februari 2010 19:14

Idag va jag med bark då, vi satt vid datan och va och åt sallad jag hade parmaskinka, räkor, fetaost, kyckling och pasta. sen va vi hemma hos mig igen och va inne lite på kamrat och nu  ringde jag precis till Carro och undrade vrf hon e sur på mig men det gick ju inte att prata med henne eftersom hon inte lyssnar på vad man har att säga! så nu måste jag lugna ner mig innan jag skriver ngt dumt kommer nog inte blogga mer idag så GODNATT! kram Juliaa



  

Va bara tvungen att ladda upp den här bilden när jag hittade den :)

Saknar Johan tiderna <3

Av Julia - 28 februari 2010 09:50

Sitter och redigerar en bild på www.taaz.com nu då :P

Bark kommer klockan tolv ska hinna duscha och sminka mig innan ;P

Ses senare Hugs and kisses SthlmJulia <3


  

  

Sexigt va? xD

Att min mun ser mini ut och att näsan ser gigantik ut behöver vi ju inte nämna va?

Av Julia - 27 februari 2010 11:51

MIN MOBIL E BORTA SÅ SMS:A INTE!!!


JAG HATAR SNÖ!!

Det där vita snöhelvetet e ju bara ivägen och kallt så in i helvete nu ju xO



Ska snart åka bort till söder och ta en sushi ren mat(!<3)

Har levt på pommes och pizza och pasta i en vecka nu ju!

Berättar mer sen åallar inte nu ska åka buss sen ;)



Hare bra Kraaaam SthlmJuliaa!


  




Av Julia - 25 februari 2010 13:15

Nu har jag bara en dag kvar i Tunisien så jag laddar upp en lite sorglig låt bara för det :)



ÄSLKAR ÄLSKAR ÄLSKAR!

Från albumet Rated R med rihanna "jag va först med det albumet" :D

Av Julia - 24 februari 2010 19:45

Hittade en lite kul bild :)


  

"Don't drink and fly!" xD

Av Julia - 23 februari 2010 18:45

Hoppas ni har ett bra lov där uppe haha :D

 

Humor:



Ett medelålders par från norra USA längtade en kall vinter till värmen och bestämde sig för att åka ner till Florida och bo på hotellet där de tillbringade bröllopsnatten tjugo år tidigare.


Mannen hade en längre ledighet och åkte därför ner en dag i förväg. När han checkade in upptäckte han att hotellrummet hade en dator och beslutade sig för att skicka ett mejl till hustrun. Han missade dock en bokstav i namnet. Mejlet hamnade hos en prästänka i Houston, som just hade kommit hem från makens begravning och skulle kolla om det kommit e-post med kondoleanser från släkt och vänner.


Sonen fann henne avsvimmad vid datorn och läste på skärmen: Till: Min älskade hustru! Rubrik: Jag har kommit fram! Jag vet att du är förvånad över att höra ifrån mig. De har datorer här numera och man tillåts skicka mejl till sina nära och kära. Jag har just checkat in. Allt är förberett för din ankomst i morgon. Jag ser fram emot att träffa dig då. Hoppas din resa blir lika problemfri som min. PS. Det är verkligen hett här nere! DS.

Av Julia - 22 februari 2010 17:00

En Norrlänning kom till Stockholm, och frågar en 08 vad man ska göra för att vara cool i Stockholm
08 - Man ska mycket pengar och en snabb bil
Norrlänning - Okej
08- Också ska man en 40 cm balle
Norrlänning - Va fan, det där andra kan jag gå med på men fan heller att jag KAPAR KUKEN!

 

 

hahaha

Presentation


bor i nynäshamn e hos pappa i åkersberga 6 dagar i månaen och längre på lov, läs inläggen så får ni veta mer ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards