SthlmJulia

Alla inlägg under april 2010

Av Julia - 29 april 2010 21:14

Kom precis hem från ridningen nu då! ;)

Fick en riktigt "studsig" och uppskruvad häst men det va riktigt kul faktiskt och jag fick massor av beröm :D

Jag har skavsår på mina fingrar nu också mindre bra kanske! :(


Nu sitter jag och tittar på Criminal Minds som alltid på torsdagar och jag fixar lite med "hemligheten" , tror inte att just det jag fixar med nu rör er så mkt men en annan sak som också publiceras på lördag berör er läsare ;)


nu börjar mitt program igen så nu ska jag mumsa på min sockerkakssmet kram Julia!


här har ni en bra låt också! ;)



Av Julia - 29 april 2010 14:42

Nu ska jag iväg på ett hemligt uppdrag!   

Ni kmr inte få veta vad det är förens på kanske lördag så håll ut ;)


Hörs senare Kram Julia! <3


  

Av Julia - 28 april 2010 17:20

IDOL EDDIE ÄR GAAAAAAY!!!! haha det anade man nästan lite endå! ;)


  

Av Julia - 28 april 2010 14:59

Nu har jag tränat armarna,magen,ryggen och gjort plankan!! ( fyfan för den övningen!!)

Ska äta en härlig middag nu och sen ska jag duscha plugga och kolla på tv hörs senare kram Julia!


Av Julia - 28 april 2010 11:21

sitter hemma och äter lunch nu då!

Inte direkt bästa dagen då om man kan säga så då!

Vi skulle göra ngn utmanings grej typ i skolan och när vi skulle springa till massa platser så blev jag JÄVLIGT trött!

men 2 i mitt lag tyckte ju vi skulle springa mer och tillslut blev det för mycket eftersom vi inte drack något så blev allt typ suddigt och jag kunde inte fokusera blicken så jag satte mig ner samtigit som jag gråter då men sen kom basse med marie kex och så åkte vi till skolan och nu sitter jag här och äter , ska dra tbx klockan 12 senare och fortsätta med mitt jätte bra lag!


tror lite deras motto e "skit i det roliga , bara vi vinner!"


Men tack Reem iaf för att du inte sprang iväg när jag höll på att dö eller ngt! <3


aja hörs senare Kram Julia!

Av Julia - 27 april 2010 16:32

Av Julia - 27 april 2010 15:59

-

Av Julia - 26 april 2010 19:05

Detta är definitivt dagens ord asså!!


Kutta! :P

   jag!:

Presentation


bor i nynäshamn e hos pappa i åkersberga 6 dagar i månaen och längre på lov, läs inläggen så får ni veta mer ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards