SthlmJulia

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Julia - 1 mars 2010 17:00

Tänkte lägga upp några bilder från tunisien dag för dag och eftersom jag tog typ 245 bilder så blir det nog några inlägg ( jag kommer ju såklart INTE lägga upp alla bilder)


Lördag:

Vi kom till hotellet fyra på morgonen...varje gång någon använder vatten i badrummet brevid en, över en eller snettöver än så låter det som ett flygplan startar i badrummet *suck*

Min puckade granne gick upp klockan SJU(!) på morgonen varje dag och duschade och gick på toa gissa hur mkt jag gillar den kärringen !?


åt frukost  och gick ut och la mig i solstolen med kläder på:

  

Men jag gick faktiskt upp och bytte kläder sen:

  

  

När det va färdigsolat typ 3 timmar senare drog vi ut till marinan(Centrumet)

och shoppade lite bilder på hur det såg ut kommer sen:

  

Jag bytte kläder igen eftersom dem e muslimer och man får ju respektera dem lite :P

vi åt på en resturang bakom pappa som fotar, en pizza med några paprika sorter och någon chili tror jag ( vi trodde det va quatro stagioni vi beställde )


Tbx till hotellet och slappa lite så drog vi ut och åt midagg på en blåsar resturang!  han sa att han skulle flambera men han stekte bara lite kött framför oss så tog han köttet åt sidan och jag fick hälla flamberings grejs i en stekpanna så va det flamberat :S  :


  

Tunisik fanta mkt godare än den svenska :P

  

vi fick en vidrig sallad några stenhårda köttfärsbiffar och bröd som förrätt gratis.

  

Igga mig för jag ser inte normal ut asså!

  

såhärblev det i slutändan ;)

  

Såhär glad var jag när vi kom tbx till hotellet (A)

Av Julia - 1 mars 2010 13:48

Ny har jah fixat:


*Ny färg,

*Ny header,

*ny presentation,

*ny presentations bild.


Tänkte att jag ville fräsha upp lite på bloggen så jag fixade det här ;)

Vad tkr ni??    



Jag ser till att ha allt fixat innan jag får för mig att byta nått drf har jag inte bytt tidigare ;P

Av Julia - 1 mars 2010 11:30

     

allt utom modellen och örhängena :P

Av Julia - 1 mars 2010 10:26

Jag e hemma från skolan nu för jag har så f**tit ont i magen!!

ska lägga mig i soffan och vila nu ;)


Hare bra PoK Julia

Av Julia - 1 mars 2010 10:21

Skrivet av: Ellinor

Ellinor

eehh du verkar ju vilja va fjortis eftersom du nyss hete ''the fjorwtiis'' på msn










Svar:   Jag hade sminkat mig som en fjortis dom dagarna och gick så till skolan så därför hette jag så och folk klagade på att jag heter samma sak hela tiden så jag bytte namn ;)

Presentation


bor i nynäshamn e hos pappa i åkersberga 6 dagar i månaen och längre på lov, läs inläggen så får ni veta mer ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards