SthlmJulia

Alla inlägg under april 2010

Av Julia - 16 april 2010 15:20

Orkar inte blogga nu så jag slänger in en bra låt ;)


Av Julia - 15 april 2010 21:04

det va inte så kul på ridningen, hade en jävla cp häst som va as trög att rida!

ska be mamma mejla så jag slipper henne i fortsättningen ;)


Jag . Emma och Linnea va och åt glass idag också årets första kulglass! ;D



Sen såg vi värsta Höga killen som typ pratade med "Kalle" som inte va där och så gick han värsta vingligt och allt fyfan säger jag bara!


hörs imogon kram SthlmJulia! <3

Av Julia - 14 april 2010 21:27

sova sova sova sova sova!!! :)

Av Julia - 14 april 2010 19:54

ett annat! :P


Nej jag har inte gått från att röka till att snusa eller ngt så dumt!

Jag har gått från godis och läsk till nötter/frukt och smootie ;P


Beach 2010 här kommer jag! :D


  =   

Av Julia - 14 april 2010 16:45

Asså min skärm e helt cp så jag kan inte se vissa mörka bilder på det här jävla skiten!

Åt helvete med det här, Jag ska fan flytta till pappa iaf han har ju pengar som räcker och en normal dator!

Av Julia - 14 april 2010 14:02

asså jag hatar våran jävla skit balkong!!

Saknar vika lite faktiskt för det va jävligt fint på sommaren med Stranden bara 5 minuter gångväg bort och så hade jag ute plats / stor balkong som man kunde sola på dygnet runt!

Jag hade massa vänner jag kunde vara med hela tiden och typ massa killkompisar!

SAKNAR! <3

 

Men min kropp e tyvär i nu tid och inte dåtid och just nu sitter jag för 3:e dagen i rad framför datorn och önskar att jag hade fler kompisar som jag kunde vara med och som har tomt eller ngt som man kan sola på!


     

Timrå camping,Sundsvall sommar typ 06?

  Vika skola vårterminen 06?  påskfirande   

haha ja söt va jag ju iaf ;)

Hur gammal kan jag vara 4 , 5 ,6 kanske??

Jag hatade när folk tog kort på mig! 




Av Julia - 13 april 2010 18:26

läs bara!


Idag när jag var på bolaget och köpte mig
en kasse självförtroende, så kom jag ut och
fick se en snut stå och sriva parkeringsböter.
Jag sa åt honom att vara schysst och riva lappen, jag var ju bara inne i 7 min.
Men han skrev vidare.
Då sa jag åt honom att ha lite empati, men
han lappade ändå. Så jag kallade honom
snutjävel, då skrev han ut en till!!
Jag sa - Va faan gör du idiot?
Jävla grisjävel tigger du om det.. då flinade han
och började skriva ut en tredje.. Fy fan!
Har inte ni svin annat att göra.. då kom det ut en till. Vad jag sedan kallade honom går inte
beskriva i ord,men efter 10 min, så satt en halv telefonkatalog på vindrutan.
Då tänkte jag: Va fan,lite kul ska man ju ha på en torsdag, Sen gick jag bort till min egen bil..

Av Julia - 13 april 2010 15:24

...jag beställer dem här skorna så kommer det gå på 400 bara för att det e typ 150 kr frakt! :(

vill ha vill ha vill ha! <3


  

dek rosa elr blå jag vte inte riktigt än vilka jag vill ha och om jag vill ha dem 100%

VAD TKR NI??!

Presentation


bor i nynäshamn e hos pappa i åkersberga 6 dagar i månaen och längre på lov, läs inläggen så får ni veta mer ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards