SthlmJulia

Alla inlägg under april 2010

Av Julia - 26 april 2010 18:59

sry för dålig uppdatering idag, jag hann inte blogga innan jag drog ut till

Linnea B ;)

Vi gick till östenssons på väster asså vi gick inte vanliga vägen utan längst vattnat typ, sen köpte vi glass och gick tbx, Mötte elli så gick jag och Elli på stan tills typ klockan halv sex, Jag träffade Jerry inne på skivlagret  , Jag köpte ett blått linne för 129 kronor och en sminkborste för typ 40 kr och typ kollade lite vad jag ska köpa i helgen ;)

Nu ska jag läsa lite bloggar och va social på msn!


Kram SthlmJulia!


Av Julia - 25 april 2010 15:22

här e ju några roliga sätt att göra slut då:


 

 

"Kära Janet,

Jag tycker att vi ska göra slut. Jag vill berätta varför, men just nu går jag igenom en tuff period där jag inte kan beskriva mina känslor. Så jag ritade en bild på mig själv där jag rider på en giraff i stället."

 

  

 

 

Brenda kom hem och mötte den här lappen på dörren:

"Brenda,
Det här är inte fel, du vet det. Jag vet det. Jag har flyttat ut.

Hej då, Mark.
PS. Jag tog med mig hunden, han hatar dig".

 

 

 

 

Av Julia - 25 april 2010 13:42

Jupp jag e ett loppis barn xD


nej men iaf så har a´jag varit på loppis idag och jag köpte faktiskt lite saker:


*jeans jacka 100 kronor

*Nagel blommor 10 kronor

*Handkräm 20 kronor ( fick av mamma! <3 )


     <3

Av Julia - 24 april 2010 20:04

här kommer lite bilder från idag då :)


        

  

Av Julia - 24 april 2010 17:25

Orkar inte blogga nu har varit på stan och sett neo och ola och sov hos emma inatt mer kmr sen och bilder läggs upp ngn gång! ;)

Av Julia - 23 april 2010 17:14

Nu stter jag här färdigsminkad påklädd och väntar på att Linnea B ska komma hit så vi kan dra till Emma tsm ;)

Där ska vi typ PAAARTAAAA och slagga dårå kul som fan ska det bli iaf   


Hörs senare iaf kram Julia! <3

 


Av Julia - 23 april 2010 12:00

här kommer ett till inlägg i kategorin "Hot or Not", Kissie är dagens stjärna så nu behöver ni inte va avundsjuka på henne ngt mer ;)


  


Haha jaa vad tkr ni??   

Av Julia - 23 april 2010 08:11

sitter och dricker smoothie just nu och käkar en macka med mitt favvo pålägg, kallrökt skinka ,

känner mig faktiskt ganska taggad att gå till skolan lite endå ;)

om ca 4-5 h kmr ett nytt hot or not inlägg ;)

En ganska gammal bild men det inlägget e bara till för att ni ska se hur ****** ser ut i verkligheten ;)



hörs snart Kram Julia <3

Presentation


bor i nynäshamn e hos pappa i åkersberga 6 dagar i månaen och längre på lov, läs inläggen så får ni veta mer ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards