SthlmJulia

Alla inlägg under april 2010

Av Julia - 22 april 2010 19:11

Jag kan redan nu avslöja at det kmr ett nytt "Hot or Not "inlägg redan imorgon så håll utkik! ;)


Idag va jag på stan med Linnea B och Emma detta köptes:

    

Av Julia - 22 april 2010 18:43

Jag har redan fått min första kommentar till fokis inlägget xD

Lite nöjd e jag faktiskt! ;D


Asså okej hon e en människa som alla andra men vafan hon får det att låta som om hennes liv e det bästa som existerar och att hon e så himla snygg har perfekt hy och allt. " Förebild" har många valt att kalla henne?!


Men asså vad ger hon ungarna för uppfattning av världen då? Jo världen e en dans på rosor? nej jag citerar katrin " Det e en blandning på fin och ful , bra och dålig , tjock och smal " så ser världen ut den e inte "puttig nuttig och gosigullig"


Tänkte bara få det sagt så att jag får klargjort att jag bara gör det här för att provocera och få flera läsare ;)

Så ni kan räkna med att det kmr fler "Hot or Not" inlägg ;)

Av Julia - 22 april 2010 17:15

Nu har jag skapat en ny kategori som jag kmr uppdatera några gnger i veckan ;)


här kommer ett andra smakprov! ;)

Idag ska jag ge mig på en riktig favorit och en "förebild", e det bra att ha en förebild som missbrukar Photoshop?

  

Men vänta nu va det inte Foki som hade jätte fin och finnfri hud som i bilden till höger, eller?


Av Julia - 22 april 2010 15:00

här kommer ett recept i bilder då! ;)


  

Mixa med en mixerstav så blir det:

  

Av Julia - 22 april 2010 14:15

Kolla vad jag hitttade i mammas klädlåda! :P


E hon inte för söt!

  

Av Julia - 22 april 2010 14:00

Jaa fokis inlägget e tidsinställt så ni får fint vänta i en timme eller tre ;)

Av Julia - 22 april 2010 13:02

sitter hemma från skolan nu, Mina ögopn rinner och svider så jag e antagligen alergisk mot pollen så mamma ska fixa mediciner och shiet! ;)


Sitter och kollar på lite bilder på min kamera och dricker smoothie för tillfället, Jag bloggar senare kram Julia! <3


    

Asså jag gillar den här bilden, men jag ser ut som värsta bitchen!

Av Julia - 22 april 2010 08:20

Grattis till min Bästa pappa på 50 års dagen! <3

Hoppas du får en as bra dag och helg kram Julia!


  

Älskar dig mest i hela världen! <3

Presentation


bor i nynäshamn e hos pappa i åkersberga 6 dagar i månaen och längre på lov, läs inläggen så får ni veta mer ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards