SthlmJulia

Alla inlägg under april 2010

Av Julia - 4 april 2010 18:35

Asså jävla kissie bitch ska faen inte tro att hon kan vinna massa saker bara för att Bi**on har en stor blogg!


Så nu tvingar jag alla snälla själar att gå in och rösta ner kissies bikini!


http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=zkG4ymVluM5rWvPOvRWAXx5JDpTrZkxNL2G0#bikiniGallery
<br />



Av Julia - 4 april 2010 18:15

Nu har jag videofy ;D

Nu kan jag tjäna piiingar på min bloggbebis! (:


haha det blir väll ett par videos nu då när jag kan ladda upp det :P

Av Julia - 4 april 2010 17:09

Längtar tills imorgon!! assåw seriösly så Himla kul det kmr bli ;P

Jag ska typ möta Denice på Haninge station klockan 12 sen ska vi gå till Haninge centrum tsm och där ska det shoppas !! och så ska jag se till att vi äter Taco Bar! <3 ;)

Har fan inte varit i haninge cetrum på 1000 år lr nått! Sen har jag och Denice inte träffats sen i Juni eller nått xO

LÄNGTAR LÄNGTAR LÄNGTAR!! <3



haha det tog ett tag innan jag hittade dem här bilderna :P



Av Julia - 4 april 2010 16:22

Kom precis hem till pappa nu då ;)


Vet inte riktigt om jag kommer orka blogga på påsk lover eftersom kortläsaren ligger hemma hos mamma och det bli bara tråkiga inlägg utan bilder! ;D


Men idag har jag haft typ "Släktträff" och så kom pappa och hämtade mig och imorgon ska jag till Haninge Centrum med Denice och kanske kolla bio med pappa får se hur det blir ! <3


Hörs senare Kram SthlmJulia

;D

 

 

Av Julia - 2 april 2010 16:30

sitter i mórmors och morfars kök nu och väntar på maten, E så himla hungrig!


Imorgon ska vi upp till morfars brorsa i Hallstavik och äta påsk mat! (:

Jag måste gå upp klockan halv åtta! Fattar ni HALV ÅTTA!!!!


Aja hörs senare Kram Julia!

 

Mormor har inget KORTINTAG!!! gaah jag kan inte lägga in några bilder!

Av Julia - 2 april 2010 09:44

sitter och äter frukost nu då (:


Jag ska fixa mig och så sen då. Bussen till sthlm går klockan 11.10

sen ska vi direkt till mormor och morfar och äta Morfars torsk, det e så hIMLA gott! :P  Morfar e bäst!


Mormor brukar inte ha sin dator uppe så mklt så jag kanske inte bloggar så mkt i helgen men ngt inlägg ska jag nog se till att slänga in! ;)


Jaja ha de så bra nu PoK SthlmJulia

 

 

  



Av Julia - 1 april 2010 21:23

Jaha när vi kom in till spanskan idag sa hon att hennes man hade slängt våra prov och att vi va tvungna att gölra nya eftersom hon måste ha underlag till IUP lr hur?? hon va hur seriös som helst och gav oss papper och särade på bänkarna och allt... Sen gav hon oss värsta svåra uppgiften och sa att dem skulle bygga en jävla bro och vi skulle skriva vad vi tyckte om det xO


Sen skrev hon rubriken: "Es una broma"


Vilket betyder " ¨Det e ett skämt!"


Fyfan alla blev typ as rädda och jag tänkte bara " Fan det där va mitt mvg som slängdes!"

Av Julia - 1 april 2010 21:01

Kom precis hem från ridningen...

Roligt som vanligt va det utom att min häst va helt lerig när jag kom dit...


Har inte orkat blogga idag av personliga skäl!


Men jag måste få berätta om spanska lektionen senare ska titta på Criminal Minds tkr det programet e riktigt bra !


Hörs senare Kram sthlmJulia

Presentation


bor i nynäshamn e hos pappa i åkersberga 6 dagar i månaen och längre på lov, läs inläggen så får ni veta mer ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards