SthlmJulia

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Julia - 1 april 2010 21:23

Jaha när vi kom in till spanskan idag sa hon att hennes man hade slängt våra prov och att vi va tvungna att gölra nya eftersom hon måste ha underlag till IUP lr hur?? hon va hur seriös som helst och gav oss papper och särade på bänkarna och allt... Sen gav hon oss värsta svåra uppgiften och sa att dem skulle bygga en jävla bro och vi skulle skriva vad vi tyckte om det xO


Sen skrev hon rubriken: "Es una broma"


Vilket betyder " ¨Det e ett skämt!"


Fyfan alla blev typ as rädda och jag tänkte bara " Fan det där va mitt mvg som slängdes!"

Av Julia - 1 april 2010 21:01

Kom precis hem från ridningen...

Roligt som vanligt va det utom att min häst va helt lerig när jag kom dit...


Har inte orkat blogga idag av personliga skäl!


Men jag måste få berätta om spanska lektionen senare ska titta på Criminal Minds tkr det programet e riktigt bra !


Hörs senare Kram sthlmJulia

Av Julia - 1 april 2010 08:21

Jag har fixat ny header och ny färg nu då! vad tycks??

Ska plugga till provet nu om jag kan konsentrera(stavning?)  mig ;)


PussPuss SthlmJulia

Presentation


bor i nynäshamn e hos pappa i åkersberga 6 dagar i månaen och längre på lov, läs inläggen så får ni veta mer ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards