SthlmJulia

Alla inlägg under februari 2010

Av Julia - 7 februari 2010 11:16

Sitter och lyssnar på The Voice ( LOVE IT! ) i pappas 1200kr hörlurar jag älskar dem med (aa)

Ska tiieep snart åka till Mormor och Morfar och typ äta och   tigga lite pengar morfar gör ju väärldens bästa mat ( han gör faktiskt de )


Sen blir det buuusseen :(

Fast elli ska jag ju åka med och mamma och ellis mamma så lite kul kanske det blir iaf :)

  


Satt och läste kissies blogg och blev påminnd om världen bästa låt! 

Hur gammal som heels men jag va bara tvungen! Jag ÄÄÄÄLLSKADEE den här låten i typ femman fan va jag FJOORWTIS dampade den asså :D

tiiep när jag satt och taggade inför alla fester


  

BUHU :(

Av Julia - 6 februari 2010 15:04

Sitter hos pappa nu! här e det full rulle hela dagen det ska ju tapetseras om :)

Min farbror Tony e här han jobbar som tapetserare    

Pappa målar karmar och Lena agerar " Hemmafru ".



Själv lever man lyxliv och sitter vid datorn och rastar hunden som farbror tony har med sig (aa)
Nu ska jag spela Sims 3 :)
 
    
Av Julia - 4 februari 2010 16:19

Nu kmr det bilder från när jag badade (aa)


Sry för en viss porrbild xP


  

Badkulan ;)

 

(FICK INTE HA KVAR BILDEN)

Porrbild haha (aa) fast det va släckt och mkt mysigare tände bara för att visa hur rosa vattnet va ;)


 

För att komma över naken chocken får ni en bild på mig med kläder också haha :) 

Av Julia - 2 februari 2010 19:39

Tog precis ett långt hääärligt bad med badkulan jag fick i julklapp av Linnea B (: vattnet blev rosa!  

Så tog jag en självhettande ansiktsmask också luktade aldeles för mkt vanilj kola men den va skön endå ;P

Nu ska jag titta på Simpsons och nått annat program efter på 4:an jag har redan glömt bort va det va xP

Bilder från dagen kommer senare :)


Av Julia - 2 februari 2010 11:05


Nej då jag e inte på jätte dåligt humör och jag äääälskar varenda jävel i min klass!     (utom ellinor och emilia för dem hatar jag )

SARKASTISKT.

Slänger in en bild på mig också   

Fel vänd e den också bara för att visa att jag e på för dåligt humör för att orka vända den..!


Av Julia - 1 februari 2010 15:03

Orkade inte lägga upp inlägg om den goda maten jag åt igår, så jag gör det nu istället!


  

Strimlad biff med bambuskott och ris. De va as gott :P Fantan fick va med på ett hörn också :)

  

En halv uppäten friterad banan med glass och en himla massa sirap   

Av Julia - 1 februari 2010 13:32

blir vård centralen och ta stygnen snart, Stackars mig   


Önska mig lycka till pusspuss   

Presentation


bor i nynäshamn e hos pappa i åkersberga 6 dagar i månaen och längre på lov, läs inläggen så får ni veta mer ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards