SthlmJulia

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Julia - 14 februari 2010 17:29

Nu kommer bilderna från fredags/lördags (:

Först kom typ alla och vi pratade lite och va nere på city godis och fick en hel låda hallonbåtar att dela på :D

Sen tittade vi på grease och efter halva så typ satte linnea A på musik och jag linnea a och elli dansade medans dem andra nördade grease (a)

sen vid tio drog vi ut lite ett tag :P

sen drog vi hem och jag kmr inte ens ihåg vad vi gjorde fast vid två satt jag och linneorna och pysslade lite (:

sen vid tre så fotade vi elli när hon sov och väckte alla för att vi garvade så mkt och så somnade vi vid kvart över tre :P


  

Fina fjoortis jag flummar :)

  

Linnea A blandade en "drink".

  

Jag och emma <3

  

Jag och emma igen :) <3

  

Outfit of the night (:   jag flashar lite också   

  

Jag har kul när jag e hög på power king (a)

  

Linnea a (: <3

  

haha flumm :D

  

Haha morning efter dark med krisitina :P  <3


Det där blev ju en jävla massa bilder men I hope you enjoyed :D

Av Julia - 14 februari 2010 12:46

Ligger och tittar på filmen Babe, tror jag den heter iaf?

Jag e as sjuk, trött och varm!

mamma har iaf skaffat spotify till mya datan så jag lyssnar på musik också :D

Har ni några låt tips kommentera!

Av Julia - 14 februari 2010 10:03

Kommentar till Blogginlägg??
HALLÅÅÅÅ!!! det är juh din blogg.....!
Några andra människor kan juh inte bestämma vad du ska skriva på DIN blogg!


Det är juh som att du inte får skriva vem du t.e.x gillar i din dagbok!


Din blogg = Dina tankar, åsikter!!


Ha det bra PÖZZ!

av Lubben Igår kl 08:45
tänkte bara höra om det va ngn som håller med? (:
Fast har man överkänsliga föräldrar med ett ljugande barn så.....
och om du läser min blogg får du väll faan skylla dig själv??
"nu lär jag få ett samtal ikväll om det här".  *suck*
Ni under 12 år tryck inte på play ;) säg nu inte att jag inte varnade er  ,
"kan du fatta nån gång du e klassens största nolla"

Presentation


bor i nynäshamn e hos pappa i åkersberga 6 dagar i månaen och längre på lov, läs inläggen så får ni veta mer ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards