SthlmJulia

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Julia - 18 februari 2010 20:11

Sitter hos pappa nu i hans "Nya hus"

Han har ju flyttat från sin tjej och bor i ett provisoriskt ( om det heter så ) Hus nu det e ganska gammalt men i bra skick och det e as stort och jätte fint rummet jah och pappa delar e ganska litet och mysigt (: <3

Killen vi bor "Tillsammans" med e snäll och har en as söt och rolig hund :D


Det va skit tråkigt att åka buss men jag fördjupade mig i min bok och lyssnade på musik ;)


Nu sitter jag och väntar på att dem varma mackorna ska bli klara och gör tids intställda inlägg som kan publiceras när jah e i tunisien om det inte finns någon dator att sitta vid där :D



Kvaliten e sådär men det bra klippet kunde man inte "bädda in" ( d.v.s lägga in i bloggen ) så jah tog ett lite skabbaigare inlägg (:  

Juste skabbigt i mitt nya ord xD

Av Julia - 18 februari 2010 12:53

  



Ska äta på texas innan sen ska jag åka i 4timmar till pappa i sthlm :)

Av Julia - 18 februari 2010 08:23

Tänk att om 2 dagar så ligger jag i sängen i tunisien och sover lr kanske äter hoekkfrukost I TUNISIEN   


  

Älskar bilden på mig <3

Ngn som kan se vad som e redigerat så får ni en puss??!    KOMMENTERA DÅ!! 

Presentation


bor i nynäshamn e hos pappa i åkersberga 6 dagar i månaen och längre på lov, läs inläggen så får ni veta mer ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards