SthlmJulia

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Julia - 20 februari 2010 13:30

Hej!


Det här e det första av många tidsinställda inlägg, Ni kan se på rubriken om inlägget är inställt eller inte annars har jag hittat en dator bland alla blåsta araber :D

Fan vad jag ska driva med dem asså!

Vadå syns det inte att jag e från kuwait eller??   



Antagligen sitter jag och solar just nu i Tunisien i solen (a)


HUMOR:


George W Bush och Tony Blair står i en bar. En gäst kommer bort och
frågar vad dom pratat om.

"-Ååå, vi lägger planer för 3:de världskriget" säger Bush...

"-Å jäklar" säger gästen. "Hur tänker ni göra?"

"-Vi tänker döda 1 400 000 muslimer och en IT-konsult" säger Bush...
Gästen blir bara stående som ett frågetecken.
"-En IT-konsult...?" säger han. "Varför det? Varför i all världen
ska ni döda en IT-konsult?"

Då klappar George W Bush Tony Blair på axeln och säger:
"-Vad var det jag sa? Ingen kommer att fråga om muslimerna..."


ERKÄNN SKÖN ASSÅ!


Presentation


bor i nynäshamn e hos pappa i åkersberga 6 dagar i månaen och längre på lov, läs inläggen så får ni veta mer ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards