SthlmJulia

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Julia - 13 februari 2010 20:34

det va meningen att jag skulle lägga upp bilder från igår/idag men det skulle ta massa tid så det får bli imorgon istället :D

annars har jag inte gjort så mkt idag spela kort och tittade på film med Emma, Linnea B och Krisitna till klockan typ fem ;)


annars så har man blivit smittad så jag börjar bli värsta förkyld, heter det så förresten?


sitter och tittar på Melodi festivalen nu också, sämst!!

jag hejar på erik saade ( han e så jääävla het och ni måste erkänna sexigt med massa vatten över sig!! sen e det ju en bonus att han kan sjunga också. )

och hon som sjöng sist men hon e liite lady gaga wannabe xP


  

EDIT: erik saade till final :D

Av Julia - 13 februari 2010 17:15

Sitter och väntar på maten nu och alla har gått nu hade lite fest igår kväll/natt!

I know you wish you were there (a)


Skriver mer sen e så trött nu hade bra :D

Presentation


bor i nynäshamn e hos pappa i åkersberga 6 dagar i månaen och längre på lov, läs inläggen så får ni veta mer ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards