SthlmJulia

Direktlänk till inlägg 16 februari 2010

Utflyckter (:

Av Julia - 16 februari 2010 17:02

Jag hittade en utflyktslista och det här e delae jag vill göra men sen vet jag ju inte vad pappa känner för  (; 

 

Katamaran (söndag, em.)
Starta semestern med en avkopplande eftermiddag ute på havet. Upplev atmosfären när vi susar fram på vår katamaranbåt, och ta ert första dopp långt från den stressiga turiststranden, mitt ute i havet. Frukt och läsk ingår. Pris ca 260 SEK.


Dromedarridning (tisdag, fm.)
En kul upplevelse för hela familjen! En bit utanför Sousse väntar dromedarkaravanen. Vi äntrar dessa "öknens skepp" för en ridtur på landsbygden. Det finns även möjlighet att rida häst / åsna eller åka häst och vagn. Pris ca 175 SEK.



Quad (tisdag, em.)
En fartfylld eftermiddag på fyrhjuling i utkanten av stan, genom olivlundarna. Ungdomar under 16 år endast i målsmans sällskap och barn under 12 år får av säkerhetsskäl inte följa med. Pris ca 260 SEK.



Friguia och Shaka-kväll (onsdag, em/kväll.)
Se afrikanska djur i sin naturliga miljö i denna natursköna djurpark mellan Sousse och Hammamet. Flamingor och lemurer möter redan vid ingången, och längre in i parken finns elefanter, giraffer, lejon och babianer. Under några timmar strosar vi i parken och tittar på alla djuren, därefter beger vi oss till Shakarestaurangen. Här bjuds det på tunisisk mat och afrikansk underhållning i form av exotiska Zuludansare. Inträde till djurparken, mat och dryck ingår. Pris ca 440 SEK.



Låter kul va??

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 12 mars 2012 20:13

Av Julia - 12 mars 2012 20:13

Av Julia - 1 mars 2011 22:30

Tjaa bloggen! fett länge sen ja bloggade ja vet      men idag så vaknade jag och Vanessa vid aa typ 11 tror jah ? åt frukost ja duschade satt vid datan sen dunka vi musik och fixade oss, Vi skulle ha träffat Emelie,Sara,Perry(Per) och några...

Av Julia - 24 januari 2011 18:42

´hej alla :) Igår skjutsade pappa hem mig från honom och sen satt ja vid datan ett tag och kände att ja ville ha thaimat, precis då as lägligt frågar denice om vi ska göra ngt så jag sa att vi skulle äta thaimat :D så hon kom hit efter att h...

Av Julia - 31 december 2010 11:16

Själv ska jag vara hos A&A hela nyår och sova där och smälla massa raketer yeyy :D   men nu har jag inte tid att blogga mer för ska fixa mig och sånt :D   /julia   ...

Presentation


bor i nynäshamn e hos pappa i åkersberga 6 dagar i månaen och längre på lov, läs inläggen så får ni veta mer ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards