SthlmJulia

Alla inlägg under maj 2010

Av Julia - 5 maj 2010 20:33

jag såg precis sista AndraAvenyn avsnittet nu! :(

Det känns nästan lite sorgligt faktiskt!

Men det va og bra att det tog slut för det började bli lite tjatigt nu...


Aja nu ska jag fixa mig inför sängen och sen ska jag sova för imorgon är en stoooor dag ;D

Av Julia - 5 maj 2010 14:51

Jag är medlemm på bloggtrafik bli det du också! :D


klicka HÄR!

:)

Av Julia - 5 maj 2010 14:20

Idag har det varit skolan och sånt tråkigt shiet och senare idag ska jag väll göra ngt, vad har jag ingen aning om men ngt iaf ! ;)

Mamma är och köpter batterier till kameran så jag kan fota imorgon ;)

Jag ska till sthlm med "friends" och gå på skansen och vara 2 h i stan :D

Fast det e ju lite elakt att alla andra får vara i skolan ändå!


Jag ska filma alla mina nya grejer också från i helgen ;)


Aja hörs senare! ;)

Av Julia - 4 maj 2010 16:27

Gissa vad jag ska göra den 29 Maj?? :) <3


Ledtråd:


  

kommer komma nya ledtrådar ju närmare vi kommer datumet ;)


Av Julia - 4 maj 2010 15:04

Asså ååå jag blir fan galen på att bo i den här jävla staden!

Pitbull är i Sthlm idag och jag kan inte gå!

Om jag hade bott i sthlm skulle jag definiitivt köpt en biljett och åkt nu!

buhuhuhuhu! ;'(


Varför varför varför! :(

Av Julia - 4 maj 2010 12:10

Nue min tand borta!

Jag har varit hos tandläkaren och dragit ut en tand och i höst så ska jag få tandställning ;)

Efter det så köpte jag en sallad på Texas asa god va den och dem hade bra ingredienser där och sånt! MKT bättre än njuta och billigare om man gämför ;)


Jag tog:

*Isbergssallad ( ingår man kan välja mellan två olika )

*Gurka, tomat, lök ( ingår )

*Pesto Pasta ( ingår man kan välja mellan bulgur , ris , petsopasta och paprika pasta )

*Crab sticks

*Kräftstjärtar

*Feta ost

*kyckling

* Cashewnötter

*Parma skinka!


Nu ska jag slappa och sen ska jag städa lite ;) <3

Av Julia - 3 maj 2010 20:25

Kom precis hem från att ha avrit ute och gått i ca 45 minuter, jag har hunnit tagit en dusch också :D

Ska verkligen försöka komma igång på tränings fronten nu asså, Inför beachen 2010 menar jag då ;)


Utvecklingssamtalet gick ganska bra mer än att Min cp studieledare vill ju att man ska ha mvg i alla ämnen och att man ska va värsta stjärneleven!

Jag pratar tydligen för mkt och lite sånt ;)


Nu ska jag plugga inför So provet imorgon och äta vidruvor ;P

Hörs imogon kram SthlmJulia! :)



Av Julia - 3 maj 2010 16:45

Dagens stjärna är självaste Kissie!:


    Naaaw Har dem inte Photoshop i grekland?

Presentation


bor i nynäshamn e hos pappa i åkersberga 6 dagar i månaen och längre på lov, läs inläggen så får ni veta mer ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards