SthlmJulia

Alla inlägg under maj 2010

Av Julia - 10 maj 2010 18:17

Eftersom jag inte har ngt att blogga om så slänger jag in en bra ny låt och några kul skämt! :



Polisen har hittat ett manslik med kaffebruna tänder, skrumplever, skitiga fötter, pytteliten snopp och extremt slapp stjärt. SMS:a mig så jag vet att du lever.


Förlåt men jag va bara tvungen:

Gud och Jesus satt uppe i himlen då det knackar på dörren.
Gud öppnar och utanför står Allah!
Gud höjer på ögonbrynen, vänder sig mot Jesus och frågar:
- Har du beställt kebab?

Av Julia - 10 maj 2010 14:43

Sitter och dricker smoothie just nu ;)

Så himla gott och jävligt nyttigt!


As chill dag i skolan idag! ;)

Va på salladsbar och åt på lunchen med Inda, Sejla,Elin och elli as kul som vanligt ;)


aja jag bloggar mer senare ;)

;)

Av Julia - 9 maj 2010 18:31

Linnea gick hem för ca 30 minuter sen och nu sitter jag och nördar pitbull musik! :D

Jag och linnea har typ bara spelat ps 2 hela dagen ;)

chill som fan!


Ikväll ska jag se till att fixa mig ordentligt med ansiktsmask och hela skiten ;)


Hörs senare kram Julia! <3

Av Julia - 8 maj 2010 20:10

Nu e Linnea A här då ;)

Det blev inte att va med massa för att linnea och emma bangade! :(

Men Linnea A ska sova här inatt också :D

Kul som fan jaoo!


Aja bloggar mer imorgon iaf!

Godnatt mina återkommande 50 besökare :D


  

Av Julia - 8 maj 2010 14:28

Nu ska jag iaf skriva ett blogginlägg då! ;)


Igår hade vi sovmorgon tills klockan tio eftersom vi hade ngn aktivitetsdags liknande med tema fucking "Orientering"!

Orienteraingen gick ganska bra första halvtimmen men den andra virrade jag runt och undrade var i helvete jag va ngn stans!

Det visade sig att jag va 100m från starten sen haha! har ingen aning om hur i helvete jag hamnade där!

Men sen så drog jag och linnea till texas och åt sallad där! Mamma och mormor som kom i torsdags va också där men dem åt för sig själva! ;)

och sen hyrde jag och Linnea en film och kollade på den as bra va den, den hette "Van the man".


Idag har jag inte gjort så mkt bara fikat med mormor mamma och hennes kompis och senare kommer linnea a och ikväll kanske vi ska va med massa folk och göra ngt kul! :D


hörs senare kram Julia!

Av Julia - 7 maj 2010 21:20

Lyssna på en AS bra låt sålänge istället!

Jag <3 Pitbull! :D


Av Julia - 6 maj 2010 20:11

Kom precis hem från min älskade stad STOCKHOLM! :D

kul som fan va det asså, vi va ju på skansen och kollade där ett tag sen åt vi en baguette med ost och sånt i, as god.

Sen gick jag och ställde mig i världens längsta kö till glass och när vi väl kom fram så åt jag bara typ halva eller ngt!

aa sen bokstavligen SLÄPADE jag fram emma till scenen så vi hade bra platser när vi såg Måns, Molly Sanden , Timotej och Andreas Jonson!

det va bra  jag fick tag på en av dem 20 badbollarna dem kastade ut *stolt*

sen va sdet gamla stan och då gick vi på drottning gatan och jag köpte ett par leggings och snygga solglasögon på cubus! :D


 

klockan 05.20 syns det?? :P

     

skansen finaste utsikten!

    timotej!    

jag på drottninggatan           

Presentation


bor i nynäshamn e hos pappa i åkersberga 6 dagar i månaen och längre på lov, läs inläggen så får ni veta mer ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards