SthlmJulia

Alla inlägg under maj 2010

Av Julia - 3 maj 2010 15:07

Hej bloggen! :)

Igår låg bloggplatsen nere eller ngt för jag kom inte in...

Jag va iaf på söder och åt sushi och ät sushi igår och sen när jag kom hem till Motala så mötte jag linnea a hemma hos mig sen så sov hon här.

  

Mina batterier e slut i kameran och mamma glömde köpa nya så jag kan inte ta kort på mina nya kläder! :(


Idag ska jag iaf på utvecklingssamtal med min cp lärare FittMari! ;)

Vi får höras senare Kram Julia! <3


  

sist jag va i sthlm :P <33

Av Julia - 2 maj 2010 10:57

Godmorgon alla läsare! :)


Jag vaknade vid nio tiden idag då! ;)

Idag e det ju sista dagen i Sthlm för mig sen ska jag ta bussen tbx till Motala buhuhu! :(

Om ca en timme kommer solen till våran balkong så då ska jag sola gärnet!

Sen kanske jag och pappa ska åka tidigt och dra till söder och äta en sushi eller ngt i solskenet! ;)

Får se om vi kan höras innan jag åker bort till söder annars så hörs vi ikväll kram SthlmJulia! :)



Äkta sommar låt enligt mig ! :


  

Av Julia - 1 maj 2010 20:44

St Vika låt rakt igenom ;)


;)

Av Julia - 1 maj 2010 17:21

  

Besökare: 320 st

Inlägg: 91st

bilder: 88st

Kommentarer: 23st


Kommentera mera! ;)

Av Julia - 1 maj 2010 17:01

Kom hem från Skhlm Centrum för ett tag sen!

Jag    det centrumet asså dem har ALLA affärer som finns asså allt från topshop till h&m till smycken till lekia till clas ohlson ja allt helt enkelt!  

Nu har jag och pappa iaf spenderat ca 2200kr på kläder till mig då ;)

Jag ska fota allt på måndag när jag har fått tag på batterier till mina kamera!


Hörs senare nu då kram Julia! :)


Av Julia - 1 maj 2010 11:00

Sitter och lyssnar på the voice nu älskar som fan asså! :D

Speciellt Dj jason och han sägande remixer asså!


Om ca 30 minuter så ska jag och pappa åka till Skärholmen centrum i hans nya volvo och shoppa loss ;)


Hörs sen kram Julia!

Av Julia - 1 maj 2010 10:30

Hej bloggen!!! :D


Idag och igår är/va jag rikigt STHLMJulia! ;)

Jag va mitt inne i smeten igår och åt på Mongolisk/asiatisk/sushi buffe :P

Det e så jävla mysigt att bara glida runt i gamlastan runt drottninggatan asså ni anar inte!

Pappa fick sina presenter igår också, Han blev as glad :)

Jag köpte två ramar och ramade in kort på oss ;)

Smart va?! han sa att jag va hans bästa present så jag gav honom lite mer av mig ;)

Det kommer ett till inlägg snart om kanske 20 minuter och sen kmr det ett tidsinställt om ca 3 timmar ;)


Hörs senare kram STHLMJulia!


Presentation


bor i nynäshamn e hos pappa i åkersberga 6 dagar i månaen och längre på lov, läs inläggen så får ni veta mer ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards