SthlmJulia

Alla inlägg under maj 2010

Av Julia - 23 maj 2010 16:51

Snart blir det mat och sen blir det att bara fortsätta chilla! ;)


Hörs senare kram Julia! <3

Av Julia - 23 maj 2010 14:47

Nu har jag precis städat rumet och ska spela sims ;)


Hörs senare kram!


  

Av Julia - 23 maj 2010 10:52

Har ni sovit gott alla söta bloggläsare!?

Igpr va det as kul vi typ drog till maxi allihopa utom ellinor vid fyra tiden och handlade det vi behövde sen drog vi direkt till varamon och la ut filtar och sånt.

Sen kom Elli efter ett tag och joinade oss!

Aa resten är historia   


                         

Av Julia - 22 maj 2010 15:14

Håller på att fixa mina saker jag ska äta ikväll nu! ;)

Tror det kommer bli hur gott som helst!

(det förra inlägget skulle ha kommit upp för 30 minuter sen)

Aja nu ska jag fixa klart och sen ska jag dra till Emma hörs senare! ;)


  

Av Julia - 22 maj 2010 14:40

Hej alla! :)


Kom precis hem nu!

jag och mamma har varit i varamon ( dock bara 5 minuter för det blåste så kallt)

Sen drog vi till stadsparken och åt glass och så då! ;)

Nu sitter jag hemma och om typ en timme ska jag dra till emma och åka till Maxi med henne och Linnea B och kanske A jag vet inte! för ikväll ska hela gänget grilla på varamon och så! :)


aja hörs senare kram Julia! <3


      

Av Julia - 22 maj 2010 10:45

Vet ni något bra det e sol ute! :)

Jag ska hoppa in i en dusch nu och dra ut så jävla snabbt som möjligt! :D


Igår va as kul vi gled runt lite på kvällen och vid elva drog jag hem!

Men aja nu ska jag fortsätta planera om ikväll Emma och Linnea! <3


PoK Julia <3

Av Julia - 21 maj 2010 17:55

Nu ska jag snart äta Tacos här hemma och sen ska jag upp till linnea a och va med henne,Linnea Bark och Ellinor som ska sova där!   


Nej nu ska jag duka och lite sånt hörs sen kram julia!


( ps: hatar fortfarande vädret för nu e det otroligt jobbigt kvavt ute men ingen sol!! )


   saknar!<3

Av Julia - 21 maj 2010 15:17

Hej alla  (skriver detta för andra gng för Bloggplatsen typ dampa!)!


Idag va det skola men det va rätt chill och sen drog jag nästaan direkt till Linnea A där Bark också va!

Dem ska tälta ikväll men jag fick inte va med :(


Aja vi hörs senare kram Julia!



Presentation


bor i nynäshamn e hos pappa i åkersberga 6 dagar i månaen och längre på lov, läs inläggen så får ni veta mer ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards