SthlmJulia

Alla inlägg under juni 2010

Av Julia - 21 juni 2010 20:53

Den här dagen har spenderats med Ellinor! ;)

Vi har varit och badat/solaty i Varamon sen har vi varit lite med Inda och cyklat runt på mossen  och så har vi ju spelat sims 3 också ;D


sen har jag ätit sallad på texas också gott som vanligt ;P


//Julia

<3

Av Julia - 21 juni 2010 12:18

Vanessa du e verkligen världens bästa vän. när man är med dig kan man vara sig själv, Vi kan skratta åt allt tillsammans,  dig kan man berätta allt för och vara säker på att ingen annan får veta det , Du finns alltid där för mig och tvärtom! <3

Saknar dig redan massor våra minnen kommer jag aldrig glömma älskar dig mest i världen! Twins forever // Julia


  



Av Julia - 20 juni 2010 19:56

idag har jag bara varit och handlat med mamma och ätit hallon med hemmagjord vit chokladsås! :P

sen har jag glott på tv solat och surfat runt på datan! ;)

nu ska jag fortsätta bara slappa och chatta med folk! // Julia

Av Julia - 19 juni 2010 22:35

JAg hörde den typ 5-6 ggr igår på lite olika ställen och nu älskar jag den! :D


Av Julia - 19 juni 2010 12:09

Nu ska vi se om skitplatsen kan funka då!


Igår va jag Vanessa Linnea B och Elli i Linkköping då...

Bilderna e på vad jah köpte ;)

sen va det marknad i Motala för att det e vätternrundan( hatar alla jävla cyklar! ) så jag Linnea A Vanessa och Elli gick runt där rätt länge sen så gick Linnea B och Emma med ett tag också! ;P 


        

gårdagens outfut ( som jag försökte ladda upp men det gick inte! )

Av Julia - 19 juni 2010 11:22

Jävla piss bloggplatsen laggar sönder så jag orkar inte mer blogga nu!!

bloggar när jag orkar sen!

Av Julia - 17 juni 2010 21:04

Nu ska jag Linnea A&B Ellinor och Vanessa kolla på Stay Alive ;)


    

Av Julia - 17 juni 2010 15:39

Just nu sitter jag i Linnea As rum med Ellinor och Vanessa! :)

vi ska dra till Pariseviken där jag aldrig har varit typ.

Vi ska bada och lit sånt då!

Hörs ikväll eller nått // Julia <3

  

älskar att lägga upp bilder från andras datorer ;)

Presentation


bor i nynäshamn e hos pappa i åkersberga 6 dagar i månaen och längre på lov, läs inläggen så får ni veta mer ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards