SthlmJulia

Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Julia - 21 juni 2010 21:57

  

Sommaren:

Ingen kan förneka att sommaren är den bästa årstiden?

man slipper alla kläder och det bästa av allt skolan!


Paow:

Hon är sig själv och kör sitt eget race, hennes blogg innehåller allt för

 alla och hon e riktigt duktig på att hålla sig kvar i rampljudet!


Stockholm:

Det finns verkligen alltid nått att göra i sthlm, om man bara kollar runt lite hittar man garanterat en bra film eller en festival att gå på! <3



  


Skrikande ungar:

Finns det nått värre en när man sitter någonstans och kanske äter eller är påväg hem med tåget än att höra en skrikande ung jävel?

det är verkligen då man för bevisa att man kan tygla sig själv och låta bli att gå fram och be morsan få ungen att hålla käften.


Fiskmåsar:

En av Motalas främsta charm, Alla förbannade jävla fiskmåsar!

Dem snor folks mat och låter bara allmänt irriterande!


Motala:

Jävla inavelstad är orden jag brukar använda när jag beskriver den här staden!

om man inte e född i den här hålan så kan man ju i princip glömma att få några vänner.(menar inte mina underbara vänner) Om man skryter med att ens stad har gott vatten är det dags att flytta säger jag ju bara!

Av Julia - 21 juni 2010 21:09

jag e med och tävlar om en signad t-shirt på http://hugorosas.se ! :D


man ska länka :  TÄVLINGEN


önska mig lycla till! :P

Av Julia - 21 juni 2010 20:53

Den här dagen har spenderats med Ellinor! ;)

Vi har varit och badat/solaty i Varamon sen har vi varit lite med Inda och cyklat runt på mossen  och så har vi ju spelat sims 3 också ;D


sen har jag ätit sallad på texas också gott som vanligt ;P


//Julia

<3

Av Julia - 21 juni 2010 12:18

Vanessa du e verkligen världens bästa vän. när man är med dig kan man vara sig själv, Vi kan skratta åt allt tillsammans,  dig kan man berätta allt för och vara säker på att ingen annan får veta det , Du finns alltid där för mig och tvärtom! <3

Saknar dig redan massor våra minnen kommer jag aldrig glömma älskar dig mest i världen! Twins forever // Julia


  



Presentation


bor i nynäshamn e hos pappa i åkersberga 6 dagar i månaen och längre på lov, läs inläggen så får ni veta mer ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards