SthlmJulia

Alla inlägg under juni 2010

Av Julia - 24 juni 2010 21:24

Jag kom till sthlm vid halv fyra tiden och då åkte jag och pappa och handlade mat tills i helgen ! :P

SEn åkte vi till Vårby och fick se hur jävla mkt kö det är ut till skärgården vi skrattade bara åt dem haha :D

Sen drog vi till en pizzeria där jag åt kebab m bröd och sen när vi kom hem så har vi tittat på tv och jag har ätit maraboumjölkchokladdoppade jordgubbar! :P


Aja nu ska jag va social i våran mysiga etta! // SthlmJulia :)

Av Julia - 24 juni 2010 09:53

den här dagen mellan 11.00-17.00 kommer suga k*k!

Det e klarblå himmel ute och det kommer bli jätte varmt idag och jag ska sitta i en fucking jävla helvetes buss! :(


Så nu ska jag sola ha det  "gött" alla östgööötar !

Av Julia - 23 juni 2010 21:15

idag har jag solat gärnet på min balkong duschat och fikat med mamma på ströget, Jag åt världens godaste typ hallontårta med vit och mörkchoklad i! :P

Sen köpte jag ny hårspray och ögonfrans färg på kicks också!

Som ni märkte färgade mamma mina ransar förut och et syns rätt lite men det e e ändå ganska stor skillnad mot förut! ;)

Men det gjorde ONT SOM FAN ett tag kan jag ju säga, Sen e det inte det roligaste att ligga och blunda i 20 minuter ;)


Sen har vi grillat och så har jag varit med linnea vi kollade på Ondskan ;)

Nu ska jag sova så godnatt! <3


  

jag ser förjävlig ut men jag pallade inte vända den heller! ;) 

Av Julia - 23 juni 2010 16:30

Nu färgar mamma mina ögonfransar svarta, men hur fan kan jag skriva då????? Jo för det är mamma som bloggar hehe

Av Julia - 23 juni 2010 11:02

Linnea A har sovit här inatt och Elli gick hem klockan 11 igårkväll ;)

Så nu ska jag fortsätta va social med Linnea // Julia


  

Av Julia - 22 juni 2010 18:04

idag vaknade jag klockan halv tolv och då ringde ellinor och frågade om jag ville hänga med till hennes mammas jobb där hon har pool och typ världens skönaste uteplats så där låg vi och solade och badade ett tag ;)

Sen när vi hade badat och ligger där och solar kommer det typ några snygga killar som jobar där jag blev värsta chockad för jag trodde det skulle vara två gubbar haha! :P

sen åt vi as god pizza och gick runt på stan, och sen köpte vi as god glass också ;)

ellinor e min tjockis bestis som gillar festis! :P <3


     

Av Julia - 21 juni 2010 21:57

  

Sommaren:

Ingen kan förneka att sommaren är den bästa årstiden?

man slipper alla kläder och det bästa av allt skolan!


Paow:

Hon är sig själv och kör sitt eget race, hennes blogg innehåller allt för

 alla och hon e riktigt duktig på att hålla sig kvar i rampljudet!


Stockholm:

Det finns verkligen alltid nått att göra i sthlm, om man bara kollar runt lite hittar man garanterat en bra film eller en festival att gå på! <3



  


Skrikande ungar:

Finns det nått värre en när man sitter någonstans och kanske äter eller är påväg hem med tåget än att höra en skrikande ung jävel?

det är verkligen då man för bevisa att man kan tygla sig själv och låta bli att gå fram och be morsan få ungen att hålla käften.


Fiskmåsar:

En av Motalas främsta charm, Alla förbannade jävla fiskmåsar!

Dem snor folks mat och låter bara allmänt irriterande!


Motala:

Jävla inavelstad är orden jag brukar använda när jag beskriver den här staden!

om man inte e född i den här hålan så kan man ju i princip glömma att få några vänner.(menar inte mina underbara vänner) Om man skryter med att ens stad har gott vatten är det dags att flytta säger jag ju bara!

Av Julia - 21 juni 2010 21:09

jag e med och tävlar om en signad t-shirt på http://hugorosas.se ! :D


man ska länka :  TÄVLINGEN


önska mig lycla till! :P

Presentation


bor i nynäshamn e hos pappa i åkersberga 6 dagar i månaen och längre på lov, läs inläggen så får ni veta mer ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards