SthlmJulia

Alla inlägg under januari 2010

Av Julia - 21 januari 2010 12:25

  Mitt internet dog igår när jag skulle lägga ut vad jag köpte för kläder igår så jag gör det nu istället

Jag fick inga jätte bra bilder men endå.   rid tröja baksidan 74 kr (orginal 299kr) hööks   ridtröjan framifrån..   Bh 149 kr HM  

Bh 39 kr ( orginal 129 kr )



Efter ikano husety blev det att åka pulka M ellinor men ni kan nog läsa om det och se bilder/video på Ellinors blogg http://brunettelli.bloggplatsen.se  ;)



Av Julia - 21 januari 2010 12:10

Nu kom jag precis hem från vårdcentralen och jag trodde att jag skulle bli opererad men jag fick veta att jag ska ta bort HELA(!!) tånageln på måndag och äta penecillin tills dess   

Det kmr tydligen ta mellan ett halv år till ett år innan fanskapet växer ut igen :O

Sen har jag tagit en massa värtabletter och lugnande så jag känner mig lite drogad   

Av Julia - 20 januari 2010 12:57

Ellinor står och väntar på at vi ska gå så det blir bara ett snabbt inlägg ;P

Vi ska iaf till ikanohuset och idag ska jag se till att få en bikini köpt   



  

Look of today!

Av Julia - 19 januari 2010 19:39


Jag <3 låten :)








Av Julia - 19 januari 2010 11:45

Mamma har shoppat till mig från Bik bok i lkpng idag :D

Mina 90210 byxor som jag köpte va ju för korta så hon fick lämna tbx dem så fick hon välja andra kläder utan att jag va med men det blev bra iaf :D



  linne med "trasig rygg"


  

Basic linne :)

Av Julia - 19 januari 2010 11:24

Nu har jag gjort en ny design dåh blev faktiskt jävligt nöjd   

Jag gjorde headern i picnik :)

Vad tkr ni Hiss eller Diss?   Kommentera ffs   


  

Av Julia - 18 januari 2010 20:47

Hej    blogggen! ( kissie varning  xD )

Nu ska jag snart sova :)

tänkte att jag kunde lägga in lite bilder på dem få sakerna jag köte idag på stan med barkis :) <3



Lånade två böcker.

Köpte en tröja på MQ 100kr ( orginalpris 200)

Nagellack 25kr kicks genomskinligt det syns inte så bra på bilden ;)


Godnatt bitches <3

Av Julia - 18 januari 2010 16:00

Ska dra till stan nu med barkis och handla bikini och lämna tbx försenade böcker   



Ett kul skämt jag snodde från ngn annan random bloggare :)



En ung man gick vilse i skogen, och efter att ha yrat runt hela dagen

 och långt in på kvällen hittar han en liten stuga.
Han knackar på och en urgammal kinesisk gubbe

 med långt grått skägg öppnar. Den unga mannen säger:
- Jag har gått vilse... skulle jag kunna få övernatta här?
- Självklart, säger den gamla mannen, men på ett villkor!
Om du så mycket som lägger ett finger på min dotter kommer jag

 att utföra de tre värsta formerna av kinesisk tortyr på dig!
- Ok, säger den unga mannen och tänker för sig själv att med tanke på mannens ålder måste dottern vara ganska gammal själv.

 

 Under middagen kommer dottern ned för trappan till ovanvåningen,

 och hon är ung, vacker, och har kropp som en gudinna!
Hon är tydligt attraherad av den unga mannen och kan inte ta ögonen från honom under hela måltiden.

 Den unga mannen ignorerar henne emellertid totalt och går

 och lägger sig genast efter maten som han lovat den gamla mannen.

 

Under nattens lopp kan han inte hålla sig efter att ha legat och tänkt

 på henne, utan smyger in i hennes rum,

 där de har vild, ohämmad sex ända till gryningen.

 Den unga mannen smyger tillbaka till sitt rum i soluppgången,

 trött men lycklig och hoppas att den gamla mannen inte hört

 eller märkt något.

 

När han senare vaknar känner han ett tryck över bröstet och när han tittar ligger det en stor sten på bröstet med en lapp fäst på:

 "KINESISK TORTYR 1, STOR STEN PÅ BRÖSTET"

 Jaha?! Tänker mannen, var det de värsta han kunde hitta på?

 

Det var ju lite lamt.

 Han tar stenen och kastar ut den genom det öppna fönstret.

Just när han kastat stenen får han syn på en annan lapp:

 "KINESISK TORTYR 2, PENIS FASTBUNDEN I STOR STEN"

 Panikslagen tittar han ner och konstaterar att det stämmer,

 han ser att snöret håller på att bli spänt och bestämmer sig snabbt

 för att ett eventuellt benbrott måste vara bättre än att bli kastrerad,

 och hoppar med ett resolut pantersprång rakt ut

 genom fönstret efter stenen.

 

Mitt i språnget ser han en stor skylt på marken:

 "KINESISK TORTYR 3, TESTIKLAR FASTBUNDNA I SÄNGSTOLPE".

 

 

 

  

Presentation


bor i nynäshamn e hos pappa i åkersberga 6 dagar i månaen och längre på lov, läs inläggen så får ni veta mer ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards