SthlmJulia

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Julia - 26 januari 2010 18:28

Kom precis hem från stallet med Elli :)


Va as kul att tolka ( åka på ett tefat bakom hästen för er * host* okunniga )

Roligast va fan när Nero drog iväg i galoppen i slutet och det gick fort som fan   

Ska byta kläder och äta sen ska man ju vara med Elli igen då :)



Jag har ju inte lagt upp nått nytt i kategorin humor än så :


Dagens Rubrik:

Katt åt bomb, blev på smällen!

____________________________________________


Det var en gång en polis som jäklades med en arresterad snubbe.
- Jag ställer dig en gåta, sa polisen. Klarar du den släpper jag dig fri. Förstått?
- Ja.
- Vad är det som har 4 hjul och rullar?
- Lätt! Det är en bil, svarade skurken.
- Jo, men du svarade inte rätt, för du sa inte om det var en Audi eller Volvo. Vi tar en till. Vad är det som har 2 hjul och rullar?
- En motorcykel?
- Njaaaa... Du sa aldrig om det var en Yamaha eller Honda.
- Men shit, suckade skurken, okej, här har du en gåta av mig. Vad är det som går runt på gatan och säljer sig?
- Hehe lätt! skrattade polisen. Det är en hora.
- Jo, men du sa aldrig om det var din mamma eller din fru.

Av Julia - 26 januari 2010 15:42

Idag fick vi didikera en fisk på No-lektionen trodde jag skulle spy eller nått!


Sen va det språk och vi fick lära oss massa svordommar och elaka uttryck på spanska, sjukt kul!

Ex: Dra och stek sparris ( kommer inte ihåg vad det hette på spanska ) - Dra åt helvete.

gå och bajsa i mjölken xD ( ngt med leche iaf ) - dra härifrån eller nått xD


Nu ska jag iaf dra till ellinor så ska vi åka och tolka med hennes häst ( åka efter med ett tefat )


Skriver ikväll oc lägger in nya kläder jag köpte i lördags :D


  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


bor i nynäshamn e hos pappa i åkersberga 6 dagar i månaen och längre på lov, läs inläggen så får ni veta mer ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards