SthlmJulia

Alla inlägg under juli 2010

Av Julia - 6 juli 2010 16:32

I fel ordning (a)

 

jag påväg till dop :)

Jag på Bockholmen som hade as god mat! :D vi åt där efter dopet det va as fin miljö och allt ;)

 

ja som solar

   

gisa vilken skugga som e min och vilken som e denices :P

     

Snyggaste robin ;) <3

   

haha jaa vi låg och solade där i bara bh och short (a)

      Massa kärlek till vädret <33   haha jag skulle ta ego kort sen kom denice upp haha    as söt "mus" som va lite kelig ( jag hittade den i trappuppgången )    

Kö utanför vårat fönster på midsommarafton haha jag och pappa kollade på och garvade åt dem! :P  

Av Julia - 1 juli 2010 21:04

Som ni kanske har märkt har jag tagit lite blogledit ;)

men iaf:

 

Måndag: Denice kom vi åt ute ( jag åt pizza ) sen drog vi till badet och låg fär hela dagen och så solade vi vid väen också, Det va ganska kul för folk saktade ner och glodde på oss hahaha :P

 

Tisdag: denice och jag vaknar och vi degar hela dagen på stranden typ ;)

fetitt m skönt   

 

onsdag: jag och deice vaknar nio, robin kom klockan tio och vi satt vid datan ett tag och chillade lite sen drog vi till badet och badade och solade och bara mös :P sen på kvällen drog vi till skärholmen centrum jag köpte ett par trosor och så satt vi och chillade på mc ett tag också   

Sen sov robin hos oss också ;)

 

 Idag:  Vi vaknade klockan halv tio låg och chillade lääänge. Mysigt va ordet :)

sen drog vi och åt vid klockan halv två sallad blev det sen drog vi till fotbollsplan och körde ett tag sen drog vi och badade kallt som fan men ändå skönt robin va tvungen att bära i mig xD

sen så drog jag till mormor och morfar vid fem tiden och robin och Denice drog hem ;) <3


Bilder kmr sen ;)

Presentation


bor i nynäshamn e hos pappa i åkersberga 6 dagar i månaen och längre på lov, läs inläggen så får ni veta mer ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards